Splošni poogoji uporabe

Spodaj najdete vse informacije o pogojih uporabe za spletno mesto pizzerijalimbo.si. Ti pogoji uporabe veljajo tudi za spletno trgovino.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine pizzerijalimbo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine pizzerijalimbo.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino pizzerijalimbo.si in kupcem.

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Podatki o podjetju

S trgovino pizzerijalimbo.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

 

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o.

 

Cesta na Ljubečno 48

 

3000 Celje

 

Davčna številka: 31662650

 

Matična številka: 6714102000

 

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Celju dne 19. 10. 2014

 

TRR: SI56 3300 0000 6754 586 odprt pri Addiko Bank d.d.

Avtorske pravice podjetja

Vse vsebine, objavljene na pizzerijalimbo.si, so last podjetja Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršenkoli drug način.

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani pizzerijalimbo.si.

Dostopnost informacij

Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

 

pizzerijalimbo.si se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:

 

  • Podatke o podjetju Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna številka, TRR),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku – razen če ni na zalogi), pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev. 

 

Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani pizzerijalimbo.si, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe napačnih ali nepopolnih informacij.

 

Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., si pridržuje pravico do odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

 

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

Pritožbe in spori

Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: info@pizzerijalimbo.si. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. 

 

Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ponudba izdelkov

Naročanje blaga 

 

V spletni trgovini pizzerijalimbo.si lahko blago in storitve naročite na naslednji način:

 

 Preko obrazca v spletni trgovini.

 

Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke, na katero vas bomo lahko brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni) navedba maila, na katerega pošljemo potrdilo naročila in podatki za dostavo kupljenega blaga.

 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@pizzerijalimbo.si. Račun se hrani na poslovni enoti podjetja PE1 Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o., Cesta na Ljubečno 48, 3000 Celje.

Nakup

Kupoprodajna pogodba med trgovino Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše … naročilo je zaključeno pizzerijalimbo.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o..

Postopek nakupa

Nakup na spletni strani podjetja Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

 

Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate, nekateri artikli imajo tudi možnost izbire različnih variant, v primeru, da polje ostane prazno vam bo nakup onemogočen, saj je podatek o izbiri artikla obvezen.

 

Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.

 

Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče v 1h od oddanega naročila. Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.

 

Odpošiljanje: Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja, ki jo kupec izbere ob zaključku nakupa. 

 

Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak oz. količin naročenega.

Unovčenje kupona

Kupon za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine pizzerijalimbo.si in je časovno omejen. Aktivno promocijsko kodo za popust občasno najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani pizzerijalimbo.si, e-novicah, ki jih lahko mesečno pošiljamo članom pizzerijalimbo.si kluba ali v drugih medijih oz družabnih omrežjih (tiskani mediji, Facebook, Instagram, TikTok…).

 

Uporaba promocijske kode: 

 

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na ikono košarice (zgoraj levo). Pod izbranimi artikli je polje pred katerim piše »Vstavite kupon za popust«. Vanj vpišete aktivno promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. S tem se od celotnega zneska odšteje vrednost popusta, ki ste ga s kodo pridobili.

 

Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

Sprememba naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov info@pizzerijalimbo.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 03 427 0260.

Načini plačila

pizzerijalimbo.si omogoča naslednja plačila:

  • Z gotovino ob prevzemu
  • S plačilno kartico (Mastercard, Visa), ponudnik storitev STRIPE
  • Preko PayPal-a
  • Osebni prevzem
Dostava

Picerija Limbo, gostinstvo d.o.o. ob dostavi hrane na želeno lokacijo zagotavlja varnost živil po sistemu HACCAP. Picerija Limbo hrano dostavlja preko svojih dostavnih avtomobilov.

Osebni prevzem

Možen je osebni prevzem hrane:

  • Cesta na Ljubečno 48, 3000 Celje 

Delovni čas za osebni prevzem: ponedeljek – sobota od 10:00 – 20:30
                                                    nedelja in prazniki od 12:00 – 20:00

Picerija Limbo, gostinstvo d.o.o. ob osebnem prevzemu hrane zagotavlja varnost živil po sistemu HACCAP.

Stroški dostave

Strošek dostave hrane v danih časovnih okvirih (od ponedeljka do sobote med 10:00 in 20:30 uro ter nedelja in prazniki med 12:00 in 20:00 ) in na določene kraje znaša 1€.

Cene

Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici. Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge. 

 

Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko. Cene veljajo od 15.2.2021 do preklica oziroma sprememb, ponudnik si pridržuje pravico, da lahko cene spremeni kadarkoli in o tem ne potrebuje javno obveščati kupcev! 

 

Spletna cena/ redna cena je cena dostopna vsem uporabnikom spletne trgovine pizzerijalimbo.si. Spletna cena velja tudi v primeru telefonske oddaje naročila, ko se podatki kupca in naročila oddajo v sistem digitalno prek spletnega obrazca. 

 

Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene. (cena je prečrtana)

 

Cena je nova trajno znižana cena artikla, ki velja po znižanju cene artikla. Trajanje oz. veljavnost cene ni izrecno omejena.

 

Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.

 

Skupna cena je seštevek vseh cen artiklov, v prodaji izven paketa.

 

Cena za paket je ugodnejša cena vseh artiklov v paketu glede na skupno ceno oz. seštevek vseh cen posameznih artiklov. 

 

Cena brez kupona se prikaže v primeru aktivacije časovno omejenega kupona za popust na spletni strani. Cena brez kupona pomeni prvotno ceno, ki bi veljala brez aktivacije kupona.

 

Cena s kuponom je cena, ki velja v primeru aktiviranega kupona za popust na spletni strani

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejema blaga na (e-sporočilo) info@pizzerijalimbo.si.  Sporočilo mora vsebovati izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC.

 

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe ki je opisana zgoraj. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnite tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC

 

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

 

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami,
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v škatli od izdelka, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.

 

Izdelek pošljete na naslov poslovalnice:

 

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. 

 

Cesta na Ljubečno 48

 

3000 Celje

 

Slovenija

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga – krije stroške poštnine). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane in neuporabljene.

 

Paket mora vsebovati : nepoškodovan/neuporabljen izdelek in embalažo, kopijo originalnega računa in pravilno izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC. Držite se zgornjih priporočil.

 

Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu.  V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na info@pizzerijalimbo.si.

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. 

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

 

Vračilo opravljenih plačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun).

 

Vračajočemu blagu mora biti priložena kopija računa ter vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa, kamor vam vrnemo denar.

 

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na info@pizzerijalimbo.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Začetek veljavnosti teh Splošnih pogojev:

Te Splošni pogoji začnejo veljati na dan 17. 2. 2021. Verzija 1.0. Kopiranje in zloraba je strogo prepovedaan!

Loading…
Loading…