Splošni pogoji poslovanja glede nakupa izdelkov na spletni platformi Pizzerije Limbo v.2.0.

POGOJI POSLOVANJA

Spodaj najdete vse informacije o pogojih uporabe za spletno mesto pizzerijalimbo.si. Ti pogoji uporabe veljajo tudi za spletno trgovino.

V povezavi z naročanjem na​ https://pizzerijalimbo.si/​ in rabo namenskih IOS in Android aplikacij, veljajo naslednji splošni pogoji poslovanja:

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o.
Trnovlje pri Celju, Cesta na Ljubečno 48
3000 Celje
Matična številka: 6714102000
Davčna številka: SI 31662650
email: info@pizzerijalimbo.si
telefon: 03 427 02 60 (pri klicu vam bodo obračunani vaši običajni stroški vašega operaterja. Na klice smo dosegljivi znotraj uradnega delovnega časa, ki je naveden na dnu uradnega spletnega mesta za naročanje)
(v nadaljevanju: »družba«)

Družba Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. je od dne 15.06.1993 vpisana pri Poslovnem registru Republike Slovenije pod matično številko 6714102000 kot družba z omejeno odgovornostjo.
Družba je zavezana k plačilu davka na dodano vrednost (DDV).

Uvodne definicije pojmov
  •  Spletno naročanje na https://pizzerijalimbo.si/​ (v nadaljevanju: spletna trgovina): pomeni spletna trgovina, ki je dostopna na povezavi https://pizzerijalimbo.si/​ skupaj s pripadajočimi poddomenami in strežniško ter drugo infrastrukturo, na kateri je kupcu na voljo ponudba spletne trgovine,
    • Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o. (v nadaljevanju: družba oz. Picerija Limbo): je razvijalka in ponudnica spletne trgovine in prodajalka povezanih izdelkov ter storitev, ki so navedeni na različnih delih spletne trgovine.
    • Splošni pogoji poslovanja glede spletnega naročanja na​ https://pizzerijalimbo.si/​ in rabe namenskih aplikacij v 2.0 (v nadaljevanju: Splošni pogoji): s temi Splošnimi pogoji družba ureja sklepanje pogodb na daljavo s potrošniki prek svetovnega spleta v zvezi z nakupom blaga oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine preko namenske spletne strani za naročanje oz. IOS in Android aplikacije, kar skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in Zakonom o elektronskih komunikacijah, ter drugimi zakonskimi ter podzakonskimi akti predstavlja storitev informacijske družbe, ter terja, da družba potrošniku nudi tu zajete informacije. Zadnja različica teh Splošnih pogojev je trajno objavljena na povezavi: https://pizzerijalimbo.si/pogoji-poslovanja/,
    • ponudba spletne trgovine: zajema ponudbo blaga, blaga z digitalnimi elementi, ponudo digitalnih vsebin in ponudbo storitev, ki jih družba sama oz. s pomočjo svojih partnerjev v spletni trgovini nudi potrošnikom za nakup na daljavo. Ponudba spletne trgovine vselej predstavlja ponudbo, ki je bila na dan nakupa na voljo potrošniku v spletni trgovini ter je obsegala glavne značilnosti blaga, vsebin ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, vsebinam oziroma storitvam; 
    • obiskovalec spletne trgovine (v nadaljevanju: uporabnik oziroma obiskovalec): je oseba, ki je obiskala oziroma navigira po spletni trgovini in njenih podstraneh,
    • nakup: sklenitev pogodbe na daljavo za nakup izbranih izdelkov, storitev oz. digitalnih vsebin oz. storitev preko oddaje spletnega naročila po objavljeni ceni, z opisi in specifikacijami iz ponudbe spletne trgovine in v skladu s pogoji ter določili Splošnih pogojev, ki so veljali v času oddaje naročila, 
    • potrošnik oziroma gost: skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti,
  • Program zvestobe Picerije Limbo: je program nagrajevanja registriranih uporabnikov z točkami, ki jih uporabniki prejemajo ob nakupih in jih lahko vnovčijo v skladu s temi Splošnimi pogoji,
    • kupec: je obiskovalec oz. potrošnik, ki je na spletni trgovini uspešno opravil nakup. V kolikor kupec ne ustreza definiciji potrošnika (npr. nakup na spletni trgovini opravi pravna oseba), družba takemu kupcu ni dolžna nuditi tistih jamstev, ki jih skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov te Splošni pogoji podeljujejo potrošnikom. V takih primerih si družba pridržuje pravico, da po opravljeni oddaji naročila obvesti takšnega kupca o tem, kateri deli teh Splošnih pogojev veljajo oziroma urejajo njuno razmerje, tak kupec pa se lahko nato odloči ali vztraja pri naročilu,
    • izdelek / produkt / blago: vsaka premična stvar v ponudbi spletne trgovine, kar vključuje količino oz. specifikacijo oz. funkcionalnosti in druge karakteristike, ki so vsebovana v pripadajočem opisu,
  • storitev: v kolikor potrošnik na spletni trgovini kupi (t.j. naroči) izvedbo storitve iz ponudbe spletne trgovine, se na podlagi teh Splošnih pogojev družba zaveže opraviti zadevno storitev za potrošnika (v rokih, količini oz. s specifikacijami oz. ob spoštovanju drugih karakteristik, ki so vsebovana v pripadajočem opisu storitve v ponudbi spletne trgovine), potrošnik za to plača navedeno ceno,
  • resni izpadi delovanja: so izpadi, ki imajo za posledico nedelovanje spletne trgovine ter povezanih poddomen oziroma namenskega dela spletne trgovine, ki povzročijo nedostopnost spletne trgovine in s tem morebitni daljši izpad dobavljivosti oz. dostopa do digitalnih vsebin oz. storitev, ki se lahko glede na njihov opis kupcu nudijo nepretrgoma oziroma na namenskem delu spletne trgovine,
  • Zakon o varstvu potrošnikov: pomeni Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (Uradni list RS, št. 130/22) skupaj z morebitnimi kasnejšimi posodobitvami.
Veljavnost ter uporaba teh Splošnih pogojev in sklenitev prodajne pogodbe

Ti Splošni pogoji urejajo ponujanje in prodajo izdelkov oziroma storitev preko spletne trgovine potrošnikom in so trajno na voljo na povezavi https://pizzerijalimbo.si/pogoji-poslovanja/.

V primeru neskladja oziroma nasprotujočih si določil teh Splošnih pogojev in določil drugih dokumentov družbe velja, da se uporabljajo določila, ki so specialnejša glede na predmet njihovega urejanja (z izjemo tistih situacij, glede katerih Zakon o varstvu potrošnikov morda zahteva, da se uporabljajo določila, ki so ugodnejša za potrošnika).

Ti Splošni pogoji posledično predstavljajo prodajno pogodbo med družbo in kupcem, ki jo kupec v zvezi z izbranimi izdelki oziroma storitvami z družbo sklene na zaključnem koraku nakupa v trenutku nakupa, torej ko klikne na gumb za nakup izdelkov oziroma oddajo naročila, ki je kot tak označen na zadnjem koraku nakupa (kot je podrobneje opisano v razdelku »Potek nakupa na spletni trgovini in tehnični postopki za sklenitev pogodbe«) in s tem na vnesenem elektronskem naslovu (oz. na elektronskem naslovu, ki je povezan z njegovim registriranim uporabniškim računom, kadar nakup opravi kot registriran uporabnik spletne trgovine) prejme potrdilo o prejemu naročila (in družba ne uveljavlja izjeme iz poglavja »Odstop od pogodbe s strani družbe«).

Kupce vljudno naprošamo, da si skrbno preberejo tu zajeta določila pred izvedbo vsakršnega nakupa v spletni trgovini.

Kupca vselej zavezuje le zadnja različica teh Splošnih pogojev, ki je veljavna v trenutku nakupa in je bila kot taka vselej dostopna na povezavi https://pizzerijalimbo.si/pogoji-poslovanja/

Že opravljeni nakupi se bodo vedno presojali v skladu s Splošnimi pogoji, ki so veljali v času posameznega nakupa.

V kolikor pristojno sodišče ali drug pristojni organ odloči, da je katerakoli določba teh Splošnih pogojev v smislu posamičnega nakupa na daljavo (t.j. pogodbenega razmerja s potrošnikom, ki je z nakupom vstopil v pogodbeno razmerje z družbo, ki ga urejajo ti Splošni pogoji) nična ali kako drugače neizvršljiva, ostanejo preostala določila teh Splošnih pogojev v veljavi, v kolikor je to mogoče.

Nobeno določilo v teh Splošnih pogojih ne ustvarja odnosa zastopanja ali partnerstva med družbo in obiskovalcem spletne trgovine oziroma kupcem.

Ti Splošni pogoji ne urejajo varstva osebnih podatkov ter rabe piškotkov v zvezi s spletno trgovino, ter ne ponujajo informacij po 13. členu Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR), pač pa je to področje opredeljeno v Splošnih informacijah o varstvu osebnih podatkov, ki so objavljene na povezavi: https://pizzerijalimbo.si/politika-zasebnosti/.

Avtorske pravice in zaščita intelektualne lastnine

Besedilo teh Splošnih pogojev in drugih pravnih dokumentov spletne trgovine kakor tudi njena pripadajoča programska oprema in vse podatkovne zbirke (kar vključuje njihov izbor, urejenost in sestavo) ter vse vsebine, vključno z vsemi besedili, grafikami, logotipi, znamkami, slikami, avdio in video posnetki, je izključna last družbe oziroma njenih partnerjev. 

Licenčne pogoje uporabe digitalnih vsebin in storitev iz ponudbe spletne trgovine, ki jih je razvila družba oz. so jih razvile tretje osebe, podrobneje urejajo licenčni pogoji, ki so navedeni v posamezni digitalni vsebini oz. storitvi oz. na namenskih povezavah.

Vsakršno nepooblaščeno razmnoževanje, spreminjanje, distribucija, prenos, ponovna objava, prikazovanje ali izvajanje programske opreme oziroma vsebin spletne trgovine je strogo prepovedano.

Dostop do spletne trgovine in odgovornost glede nemotenega delovanja spletne trgovine

Za obisk in uporabo spletne trgovine obiskovalec potrebuje lastno komunikacijsko sredstvo oziroma napravo z ustrezno strojno in programsko opremo, ki omogoča prenašanje, prikazovanje ter izmenjevanje podatkov in informacij preko spleta.

Obisk in uporaba spletne trgovine sta brezplačna (z izjemo običajnih in predvidljivih stroškov, ki obiskovalcu nastajajo ob uporabi komunikacijskega sredstva, kot na primer plačilo električnega priključka, internetne povezave, zakupa mobilnih podatkov, ipd.). 

Odgovornost za pravilno delovanje, uporabo in zaščito lastnega komunikacijskega sredstva oziroma naprave (npr. varnost gesel, varnost poštnega predala, preko katerega si obiskovalec z družbo izmenjuje ključna sporočila v zvezi z nakupom, nalaganje posodobitev brskalnika in druge programske opreme, ipd.) je na strani obiskovalca.

Kljub vztrajnemu prizadevanju družbe, da bi možnost dostopa in delovanje spletne trgovine ponujala v pričakovani, varni, neovirani in pravilni obliki, lahko v smislu zadržanega delovanja in nezmožnosti dostopanja do spletne trgovine nastopijo izpadi, ki so zunaj vplivnega območja družbe in v zvezi s katerimi družba ne prevzema odgovornosti. 

Družba posledično obiskovalcem ne odgovarja v zvezi z omejeno ali ukinjeno razpoložljivostjo spletne trgovine ter v zvezi z morebitnimi posledicami izpadov njenega delovanja (razen kot je v primeru morebitne nerazpoložljivosti digitalnih vsebin oziroma storitev, izrecno opredeljeno v razdelku »Dostopanje do digitalnih vsebin oz. storitev in dovoljeni ter resni izpadi delovanja«), na kar obiskovalec pristane z obiskom in uporabo spletne trgovine. 

Družba si v primeru izpadov delovanja spletne trgovine pridržuje pravico do preklica vseh naročil, ki so bila izvedena v času delnega ali popolnega nedelovanja spletne trgovine, pri čemer bo družba v takih primerih vselej o tem obvestila vse obiskovalce, ki so svoja naročila takrat veljavno oddali in se z njimi v čim krajšem času posamično dogovorila o vračilu kupnine oziroma izvedbi dostave izdelkov.

Starostna omejitev glede uporabe spletne trgovine in oddaje naročila

Družba ne sprejema naročil oseb, ki so mlajše od 15 let oziroma oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo.

Ob spoštovanju načela minimizacije zbranih osebnih podatkov družba obiska spletne trgovine in izvedbe nakupa ne pogojuje z vnosom letnice rojstva posameznega kupca in starosti obiskovalcev oz. kupcev ne preverja na druge načine.

Posledično obiskovalec z obiskom spletne trgovine, navigacijo po njej in oddajo naročila družbi vselej jamči, da je starejši od zgoraj navedene omejitve in da ima polno poslovno sposobnost ali ustrezno pridobljeno soglasje svojega starša oz. skrbnika v zvezi z nakupom, ki ga želi na spletni trgovini opraviti.

V kolikor bo družba sama naknadno ugotovila, da obdeluje osebne podatke osebe, ki še ni dopolnila zgoraj navedene starosti, si družba pridržuje pravico, da lahko odstopi od izvedbe še ne izvedenega naročila in izbriše osebne podatke take osebe. 

Družba pri izvajanju svojih oglaševalskih in drugih promocijskih aktivnosti zavestno ne oglašuje blaga, storitve in/ali digitalnih vsebin iz ponudbe spletne trgovine na način, da bi oglaševanje vsebovalo sestavine, ki povzročajo ali bi lahko povzročile telesno, duševno ali drugačno škodo pri otrocih, ali sestavin, ki bi izkoriščale ali bi lahko izkoriščale njihovo zaupljivost ali pomanjkanje izkušenj.

Jezikovne različice spletne trgovine in jezik poslovanja

Vsebine spletne trgovine so slovenskim potrošnikom na voljo v slovenskem jeziku, pri čemer družba z njimi v tem jeziku vrši tudi svoje poslovanje.

Družba sledi in udejanja splošno načelo popolnega in enakovrednega dostopa vsakega potrošnika do spletne trgovine ter si prizadeva vse potrošnike obravnavati enako, ne glede na njihovo državljanstvo ali kraj bivanja. Morebitna izjema od napisanega se lahko pojavi v povezavi s posebnimi prodajnimi pogoji (npr. glede licenčnih omejitev pri nakupu digitalnih vsebin, objektivnih razlogov glede dostopnosti plačilnih metod, ipd.) oziroma glede omejenega nabora držav, v katere družba dostavlja svoje blago (oz. v katerih družba nudi svoje storitve), kot je natančneje opredeljeno v zadevnih razdelkih teh Splošnih pogojev.

V kolikor bi obiskovalec želel prostovoljno dostopati do morebitne druge jezikovne različice spletne trgovine in je takšna različica že veljavno objavljena na spletu, lahko obiskovalec to stori tako, da v svojem brskalniku končnico povezave do spletne trgovine spremeni iz ».si« v končnico druge izbrane jezikovne različice spletne trgovine oziroma na drug splošno uveljavljen in pričakovan način (npr. tako, da klikne na podobo tuje zastave, ki mu je lahko na voljo na zadevnem delu spletne trgovine).

Obiskovalec lahko prosto in po lastni presoji preide na morebitno drugo jezikovno različico spletne trgovine ter tam opravi nakup.

Nakupi, ki so izvedeni v povezavi s ponudbo na morebitnih drugih jezikovnih različicah spletne trgovine se bodo običajno presojali na podlagi splošnih pogojev, ki so objavljeni na zadevni jezikovni različici spletne trgovine, v kolikor je potrošnik rezident zadevne države in mu je družba aktivno oglaševala svoje blago oziroma storitve.

Spremembe teh Splošnih pogojev

Ob spremembah funkcionalnosti spletne trgovine, nastopu novih zakonskih zahtev ali v vseh drugih upravičljivih primerih, lahko pride do potrebe po spremembi teh Splošnih pogojev.

V kolikor bodo te Splošni pogoji spremenjeni, bo družba obiskovalce oziroma kupce o tem obvestila preko običajnih elektronskih komunikacijskih kanalov oziroma s pomočjo obvestila, ki ga bo pravočasno objavila na spletni trgovini oziroma na svojih uradnih profilih na socialnih omrežjih.

Objava zgornjega obvestila in dejstvo, da je kupec oddal novo naročilo po spremembi teh Splošnih pogojev, predstavljajo kupčevo soglasje k zadevni spremembi teh Splošnih pogojev.

V kolikor se kupec ne strinja s spremembo teh Splošnih pogojev je dolžan družbo o tem obvestiti najkasneje do oddaje naslednjega naročila pod spremenjenimi pogoji, pri čemer ima družba v takih primerih pravico, da zavrne poslovanje s takim kupcem oziroma odstopi od sklenjene pogodbe v odstopnem roku, ki je pred tem usklajen s kupcem.

Na podstrani https://pizzerijalimbo.si/pogoji-poslovanja/ spletne trgovine bodo sicer vedno objavljeni zgolj tisti Splošni pogoji, ki veljajo v času nakupa.

Informacije, ki so navedene v razdelku »Predhodne informacije in informacije, ki jih družba nudi kot ponudnica storitve informacijske družbe« v primeru nakupa tvorijo sestavni del pogodbe med družbo in kupcem in se lahko kot take naknadno (t.j. po opravljenem nakupu) spremenijo le z izrecnim soglasjem tako družbe kot kupca.

Hramba in dostop do besedila teh Splošnih pogojev

Družba se zavezuje, da bo trajno hranila te Splošne pogoje ter njihove pretekle različice. Vsak kupec lahko kadarkoli od družbe zahteva, da mu ta posreduje tiste Splošne pogoje, ki so veljali ob njegovem nakupu, družba pa mu jih bo v razumnem roku brezplačno posredovala na trajnem nosilcu.

V zgoraj navedenem primeru se lahko kupec kadarkoli obrne na družbo tako, da ji v zvezi s tem pošlje svojo zahtevo preko uradnega elektronskega naslova družbe, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev oz.  fizično zahtevo na naslov: 

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o.

Trnovlje pri Celju, Cesta na Ljubečno 48

3000 Celje

Registracija uporabniškega računa

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoče izvesti kot registrirani uporabnik spletne trgovine (aplikacije).

Uporabnik lahko brez prijave brska po jedilniku, si ogleduje izdelke in jih dodaja v košarico, ampak ko želi naročilo zaključiti, ga aplikacija preusmeri na prijavo ali registracijo.

To omogoča, da so vsa naročila vezana na uporabniški račun – tudi zaradi točk zvestobe in boljše uporabniške izkušnje.

Registracijo uporabniškega računa obiskovalec dosež:

z e-pošto (vpiše svoj email in izbere geslo),

z Google računom,

ali z Apple ID (če uporablja Apple napravo).

Z uspešno registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine. Obiskovalec z registracijo uporabniškega računa potrjuje, da sprejema te oziroma vsakokratne Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, ki bodo v trenutku oddaje spletnega naročila objavljeni na tej podstrani.

Odgovornost registriranega uporabnika

Z uspešno izvedbo registracije uporabniškega računa vsak registrirani uporabnik družbi jamči:

  • da je pri kreiranju uporabniškega računa družbi posredoval resnične podatke,
  • da bo spletno trgovino uporabljal za legalno in korektno poslovanje,
  • da pri uporabi spletne trgovine in pri izvedbi vnosov podatkov v polja spletne trgovine ne bo kršil pravic družbe oz. tretjih oseb.

Vsak registrirani uporabnik mora geslo svojega uporabniškega računa varovati s skrbnostjo dobrega gospodarja, ter tako, da vztrajno onemogoča, da bi uporabniško ime in geslo prišlo v posest oz. uporabo nepooblaščenih oseb.

Registrirani uporabnik ne sme gesla prenesti na tretjo osebo in ne sme dopuščati, da bi lahko tretje osebe za lastne poslovne ali zasebne namene uporabljale spletno trgovino.

Vso škodo in vse nevarnosti, ki so posredno ali neposredno povezane z zlorabo, izgubo oz. odtujitvijo uporabniškega imena oz. gesla ali njenega dela, nosi registrirani uporabnik sam. 

Za vsako zlorabo, izgubo oz. odtujitev uporabniškega imena oz. gesla, ki je pripisljiva naklepnemu ali malomarnemu ravnanju registriranega uporabnika in zaradi katere je družbi nastala škoda, oziroma je zaradi tovrstnega ravnanja nastala škoda tretji osebi, ki lahko posledično zoper družbo vloži zahtevek, je registrirani uporabnik družbi odškodninsko odgovoren po pravilih civilnega prava.

Splošno o vrstah ugodnosti in obveščanju glede ugodnosti Picerije Limbo

Članstvo v Programu zvestobe Picerije Limbo gostom zagotavlja naslednje ugodnosti:

  • Zbiranje in unovčevanje točk zvestobe Limbo ob vsakem spletnem naročilu, ob ob prvi registraciji, ob rojstnem dnevu, ob povabilu prijatelja in v drugih primerih, ki so lahko izrecno opredeljeni v aplikaciji oz. na spletnem mestu v času veljavnosti. Točke zvestobe se zbirajo izključno pri plačilu s plačilno kartico preko sistema Stripe. Če uporabnik izbere plačilo po povzetju z gotovino ali POS terminalom, ne prejme točk.
  • Dostop do posebnih članskih popustov in akcij, ki so občasno na voljo le članom programa zvestobe. Posebne članske popuste in akcije lahko koristijo samo registrirani uporabniki.
  • Prejemanje ekskluzivnih ponudb in akcijskih ugodnosti, ki temeljijo na preteklih naročilih in zanimanjih gosta, kadar se je gost s tem izrecno strinjal.
  • Obveščanje o prihajajočih akcijah, novih jedeh, posebnih menijih in promocijah, in sicer preko izbrane metode obveščanja, s katero je gost soglašal ob vpisu (npr. elektronska pošta, SMS sporočila, obvestila znotraj spletne strani ali aplikacije).
  • Sodelovanje v posebnih nagradnih igrah ali darilnih žrebanjih, če so ta organizirana, pod pogoji, ki so določeni v posamezni objavi ali pravilih igre.

Če posamezna ugodnost ni posebej opredeljena v teh splošnih pogojih, bo Picerija Limbo podrobnosti o njej predstavila v svojih promocijskih sporočilih, v opisu jedi, na zaključnem koraku spletnega naročila ali drugod na spletnih straneh in aplikaciji Picerije Limbo v času, ko je ta ugodnost aktivna.

Promocije v aplikaciji niso zasnovane kot klasični popusti (npr. -10 %), ampak kot sistem, kjer lahko uporabnik v zameno za zbrane točke prejme izdelek brezplačno.

Ko ima uporabnik dovolj točk, lahko izbere določen izdelek iz razdelka Promocije in ga unovči – izdelek je nato brezplačen. Če ima na primer uporabnik 500 točk in je en izdelek vreden 150 točk, lahko izkoristi to promocijo večkrat, dokler ima dovolj točk (npr. dobi 3 enake brezplačne izdelke).

Zato se ugodnosti lahko ponavljajo, če uporabnik za to izpolnjuje pogoje (ima dovolj točk), in niso nujno omejene na enkratno koriščenje, razen če je to posebej zapisano v aplikaciji oz. na spletnem mestu / teh Splošnih pogojih..

Picerija Limbo si pridržuje pravico, da natančen obseg, pogoje in nabor ugodnosti kadarkoli spremeni, brez obveznosti do posameznega člana programa zvestobe. Že predstavljene ugodnosti bo Picerija Limbo izvedla skladno s pogoji posamezne ugodnosti ter po načelu vestnosti in poštenja. Ugodnosti se nudijo kot obligacija prizadevanja, ne kot obljuba doseženega rezultata.

Če opis posamezne ugodnosti tega ne določa drugače:

  • ugodnosti se med seboj ne seštevajo ali kombinirajo,
  • ugodnosti niso prenosljive in jih ni mogoče zamenjati za denar, drugo jed ali katerokoli drugo obliko dobroimetja,
  • enkratna ugodnost se lahko koristi samo enkrat, tudi če gost sicer izpolnjuje pogoje za večkratno koriščenje.

V primeru spremembe pogojev koriščenja točk (npr. sprememba trajanja veljavnosti točk ali višine popustov) bo Picerija Limbo o tem goste obveščala preko svojih spletnih strani, elektronske pošte ali obvestil v spletni aplikaciji. Šteje se, da je gost s spremenjenimi pogoji seznanjen, ko je bila takšna oblika obveščanja izvedena.

Če je gost izbral obveščanje preko SMS sporočil, jih lahko prejme le, če je ob vpisu posredoval veljavno slovensko mobilno številko. Prejemanje SMS sporočil je za gosta brezplačno.

Če je gost izbral obveščanje preko fizične pošte, velja, da tovrstna sporočila prejema samo, če je podal naslov znotraj Republike Slovenije. Prejemanje fizične pošte je za gosta brezplačno.

Podrobnosti o obdelavi osebnih podatkov v povezavi z obveščanjem in o možnostih odjave so navedene v Obvestilu posameznikom po 13. členu Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR), ki je dostopno na povezavi https://pizzerijalimbo.si/politika-zasebnosti/

Zbiranje točk zvestobe Limbo

Bonitetni sistem točk zvestobe Picerije Limbo omogoča zbiranje točk ob vsakem naročilu, ki ga gost opravi kot prijavljen član programa zvestobe (tj. gost, ki naročilo izvede prek svojega uporabniškega računa na spletnem mestu Picerije Limbo ali osebju ob osebnem prevzemu pokaže QR kodo ali drugo ustrezno dokazilo glede članstva).

Točke zvestobe Limbo se zbirajo po načelu:

  • velja, da za vsakih 1,00 EUR plačila gost prejme 1 točko zvestobe Limbo.

Picerija Limbo ima tudi pravico, da samostojno upravlja promocije ter točkovne akcije neposredno prek administrativnega portala, brez potrebe po dodatnih ročnih posegih v aplikacijo. 

To pomeni, da lahko družba kadarkoli uvede ali spremeni posamezne akcije (kot je na primer Super sreda, pri kateri uporabniki ob sredah za vsak porabljen evro prejmejo dvojne točke – tj. 2 točki za vsak evro). Prav tako je mogoče enostavno nastaviti in upravljati dolgoročnejše akcije, na primer v času praznikov, ob začetku sezone ali ob posebnih dogodkih. 

Vse spremembe lahko odgovorna oseba družbe izvaja sproti in samostojno, saj sistem v celoti podpira takšno prilagodljivost. 

Družba sistema ne bo spreminjala na škodo imetnika točke zvestobe za nazaj.

Če za določen meni, jed ali ponudbo zbiranje točk ni omogočeno, bo to jasno navedeno ob opisu jedi na spletnem mestu ali v aplikaciji.

Zbrane točke veljajo znotraj bonitetnega obdobja 12 mesecev od dneva njihovega pripisa. Po izteku obdobja se neporabljene točke samodejno izbrišejo in se ne prenesejo v novo obdobje. V vsakem trenutku lahko gost znotraj aktivnega obdobja zbere neomejeno število točk.

Če naročilo ni uspešno zaključeno (npr. neuspešno plačilo) ali če gost nima aktivnega članstva v programu zvestobe, točke ne bodo dodeljene in drugih članskih ugodnosti ne bo mogoče koristiti.

Ob vračilu naročila ali preklicu naročila si Picerija Limbo pridržuje pravico, da gostu odšteje že dodeljene točke, ki so bile pridobljene s tem naročilom.

Koriščenje točk zvestobe Limbo

Koriščenje točk zvestobe Limbo pomeni, da gost lahko del zneska izbranega naročila pokrije z zbranimi točkami. Ena točka zvestobe Limbo predstavlja 1,00 EUR vrednosti naročenega izdelka, kar pomeni, da se končna vrednost naročila sorazmerno zmanjša za vrednost vnovčenih točk.

Preostali del zneska, ki ga točke ne pokrijejo, gost plača v evrih, po veljavnem ceniku.

Točke je mogoče koristiti pri:

  • spletnem naročilu z dostavo ali osebnim prevzemom (če je ob jedi označeno, da je koriščenje točk dovoljeno),
  • morebitnih drugih akcijah ali posebnih menijih, če je to izrecno navedeno.

Gost koristi točke tako, da:

  • pri spletnem naročilu pred zaključkom naročila prijavi svoj uporabniški račun in na zaključnem koraku izbere koriščenje točk;
  • pri osebnem prevzemu pred plačilom pokaže QR kodo ali drugo potrdilo članstva in osebju sporoči, da želi uporabiti točke.

Minimalni prag za koriščenje točk znotraj bonitetnega obdobja je 1 točka, pri čemer pod tem pragom koriščenje ni mogoče.

Če je vrednost naročila enaka razpoložljivi količini zbranih točk, lahko gost s točkami pokrije tudi do 100% vrednosti naročila. V nasprotnem primeru lahko preostanek poravna z običajnim plačilom in plačilne metode, ki mu je na voljo v času nakupa.

Ob koriščenju točk pri osebnem prevzemu je gost na zahtevo osebja dolžan pokazati osebni dokument za preverbo identitete, v kolikor osebje to izrecno zahteva.

Gost je o stanju in porabi točk obveščen:

  • na vsakem računu po izvedenem naročilu,
  • ter znotraj svojega profila v mobilni aplikaciji ali uporabniškem računu na spletnem mestu Picerije Limbo.

Tekoče stanje točk lahko gost preveri kadarkoli znotraj svojega računa.

Koriščenje ugodnosti

Registrirani in prijavljeni uporabniki Picerije Limbo samodejno postanejo člani programa zvestobe, ki jim omogoča zbiranje in unovčevanje točk za brezplačne izdelke iz razdelka Promocije. Vsak tak izdelek je jasno označen s številom točk, potrebnih za njegovo unovčenje.

Ugodnosti in točke zvestobe je mogoče koristiti pri:

  • spletnem naročilu z dostavo ali osebnim prevzemom,
  • drugih promocijah, če je to izrecno navedeno ob posamezni jedi ali ponudbi.

Če ob jedi, akciji ali dogodku ni izrecno navedeno, da velja ugodnost programa zvestobe, se šteje, da ne velja.

Postopek unovčenja promocijskega izdelka

V mobilni aplikaciji lahko uporabnik v razdelku Promocije izbere izdelek za unovčenje. Ob izbiri sistem ponudi dve možnosti:

  • Dodaj v košarico (za spletno naročilo),
  • Izkoristi v restavraciji (za osebni prevzem ali prevzem v restavraciji).

V primeru osebnega prevzema sistem generira enolično QR kodo, vezano na izbrani izdelek. Uporabnik to kodo ob prevzemu pokaže osebju, ki jo preskenira. S tem:

  • se naročilo zaključi,
  • se uporabniku samodejno odštejejo točke,
  • in se mu izda račun.

Po potrebi lahko osebje za identifikacijo zaprosi tudi za osebni dokument, da preveri, ali QR kodo uporablja pravi imetnik računa.

Unovčenje točk zvestobe in drugih članskih ugodnosti ni mogoče, če gost ne upošteva zgoraj opisanega postopka.

Račun in pregled nad točkami

Na davčno potrjenem računu koriščenih točk ni posebej prikazanih. Uporabnik pa ima v aplikaciji na voljo vse potrebne informacije, vključno s stanjem zbranih in porabljenih točk, v zavihku Nagrade ali v svojem profilu, kjer je na voljo tudi zgodovina vseh naročil.

Omejitve koriščenja ugodnosti

Ugodnosti programa zvestobe ni mogoče koristiti v naslednjih primerih:

  • če je izdelek umaknjen iz ponudbe,
  • če je poteklo obdobje promocije,
  • če zaradi objektivnih razlogov (npr. nedobavljivost sestavin) izvedba ni mogoča.

Unovčenje točk ni možno, če uporabnik ne upošteva predpisanega postopka. Ugodnosti so neprenosljive in jih ni dovoljeno odstopiti tretjim osebam, razen če je izrecno določeno drugače.

Nagradne igre in posebne promocije

V primeru nagradnih iger ali darilnih žrebanj veljajo pogoji posamezne igre, skladno z njenim pravilnikom in z določbami Obligacijskega zakonika.

Picerija Limbo ne odgovarja za neizkoriščene, zamujene ali ukinjene ugodnosti.

Izguba dostopa do uporabniškega računa in izstop oziroma prekinitev članstva v programu zvestobe Limbo

Če gost izgubi dostop do svojega registriranega uporabniškega računa, mora o tem nemudoma pisno obvestiti Picerijo Limbo, in sicer preko elektronske pošte na naslov info@pizzerijalimbo.si ali preko drugega uradnega kontaktnega kanala, ki je naveden na spletni strani Picerije Limbo.

Picerija Limbo bo uporabniku po lastni presoji pomagala vzpostaviti nov uporabniški račun in bo, če bo to mogoče, izvedla prenos morebitnih zbranih točk zvestobe in drugih aktivnih ugodnosti na nov račun, vendar je odločitev glede tega celoti v diskreciji Picerije Limbo. Uporabnik v teh primerih ne more terjati Picerije Limbo v zvezi z nastalo škodo oziroma glede kakršnih koli drugih povračil, na kar pristane s sprejetjem teh Splošnih pogojev.

V primeru kraje ali izgube mobilne naprave, preko katere gost dostopa do mobilne aplikacije ali uporabniškega računa, Picerija Limbo ne prevzema odgovornosti za morebitno koriščenje točk zvestobe in drugih ugodnosti s strani tretjih oseb.

Članstvo v programu zvestobe Picerija Limbo velja do prekinitve članstva ali do ukinitve programa zvestobe s strani Picerije Limbo, oziroma do prostovoljnega izstopa uporabnika iz programa.

Če uporabnik ne želi več biti član programa zvestobe Limbo, lahko kadar koli:

  • znotraj svojega uporabniškega profila sam izbriše svoj račun, ali
  • Picerijo Limbo pisno obvesti o izstopu z nedvoumno podpisano izjavo, poslano preko elektronske pošte na info@pizzerijalimbo.si ali preko fizične pošte na naslov, naveden na uradni spletni strani.

Gost, ki prostovoljno izstopi iz programa zvestobe, s tem nepreklicno izgubi dostop do vseh ugodnosti programa in do vseh morebitnih neporabljenih točk zvestobe, ki obstajajo na računu v trenutku izbrisa. Izbrisa uporabniškega računa po potrditvi ni mogoče preklicati.

Picerija Limbo si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli enostransko prekliče ali omeji članstvo gostu, če oceni, da gost krši te splošne pogoje, deluje v nasprotju z zakonodajo ali kako drugače resno škoduje poslovnim interesom Picerije Limbo.

Potek nakupa v spletni trgovini (tehnični postopki za sklenitev pogodbe)

Obiskovalec nakup v spletni trgovini izvede tako, da z uporabo komunikacijskega sredstva izvrši spodaj opisane korake:

Navigacija do spletne trgovine preko brskalnika, ki ga obiskovalec odpre na lastni napravi, z vpisom spletnega naslova na katerem se nahaja spletna trgovina oziroma neposrednim dostopom do izbrane kategorije izdelkov.

Iskanje in ogled izdelkov v ponudbi spletne trgovine, ki vključuje klik na slike posameznih izdelkov, pregled opisa, ključnih sestavin, karakteristik in cene izdelka ter, če je prikazano, preverjanje zaloge. Obiskovalec lahko določi količino izdelka za nakup s klikom na ustrezna gumba za povečanje ali zmanjšanje količine.

Dodajanje izbranih izdelkov v košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«, ki se nahaja ob izdelku.

Nadaljevanje nakupovanja z navigacijo do drugih izdelkov v spletni trgovini oziroma pregled košarice s klikom na simbol nakupovalne košarice ali povezavo »Prikaži košarico«, kjer je omogočen vpogled v seznam izbranih izdelkov, njihove količine in skupno ceno.

Klik na gumb »Zaključi nakup«, kjer obiskovalec vnese vse potrebne podatke za izvedbo naročila: kontaktni elektronski naslov, ime in priimek ter naslov za dostavo (in po potrebi za račun), izbira načina dostave. Obiskovalec lahko tukaj tudi vrši pregled vseh izdelkov v košarici, vključno s količinami, cenami, stroški dostave in morebitnimi popusti, vrši izbor in vnos podatkov za izbrano plačilno metodo (npr. podatki o bančni kartici – številka, ime na kartici, datum veljavnosti, varnostna koda) in ima možnost vnosa kode kupona, če jo obiskovalec ima oz. če v času nakupa to spletna trgovina omogoča. Na tem mestu lahko obiskovalec doda tudi posebne opombe v zvezi z naročilom (npr. dostava na drug naslov ali nakup kot podjetje).

Potrditev naročila s klikom na gumb »Kupite sedaj«. Z oddajo naročila obiskovalec izrecno potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja spletne trgovine in želi izvršiti nakup.

S prejemom potrditve naročila na vneseni elektronski naslov je naročilo uspešno oddano. Pogodba med obiskovalcem in družbo je s tem sklenjena, razen če podjetje naknadno uveljavlja pravico do preklica naročila.

V kolikor se uporabnik strinja z vsemi določili teh Splošnih pogojev in želi izvršiti nakup, klikne na gumb »Zaključek naročila«, s čimer odda svoje naročilo;

S klikom na gumb »Zaključek naročila« je ob prejemu potrditve naročila na vneseni elektronski naslov naročilo oddano, pri čemer je pogodba med kupcem in družbo glede nakupa izbranih izdelkov s tem sklenjena (v kolikor družba ne uveljavlja svoje pravice do odstopa od naročila, kot je opredeljeno v poglavju »Odstop od pogodbe s strani družbe«).

V zgoraj navedeni potrditvi naročila je vsebovan povzetek celotnega naročila skupaj s številko naročila, statusom naročila, navedbo naročenih izdelkov, njihovih količin in cen ter skupna cena vseh izdelkov, ki v zvezi z nakupom bremeni kupca in vključuje vse stroške dostave, davke ter morebitne druge dajatve;

Ob potrditvi naročila lahko družba kupca po elektronski pošti obvesti tudi o predvidenem roku dobave. V kolikor se ta razlikuje od tistega, ki je bil objavljen v spletni trgovini v času kupčevega nakupa, pri čemer lahko, kadar se ta dva roka razlikujeta, kupec v tem primeru (ali v drugih primerih, kot je navedeno spodaj) odstopi od pogodbe (naročila) brez kakršnih koli posledic, družba pa mu povrne izvedeno plačilo (glej razdelek »Odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga« teh Splošnih pogojev). V kolikor je ta funkcionalnost v trenutku nakupa na voljo (odvisno od izbranega ponudnika za dostavo), lahko kupec v ločenem sporočilu prejme tudi kodo za sledenje naročilu, ko je naročilo odposlano na njegov naslov.

Odstop od pogodbe s strani družbe

Družba si pridržuje pravico, da z utemeljenim razlogom vselej odstopi od sklenjene pogodbe kljub prejemu in potrditvi naročila, kadar:

  • je pri opisu oziroma ceni izdelka zaznana očitna napaka oziroma bistvena zmota;
  • je kupec družbi zavestno posredoval napačne ali neresnične podatke, zlasti z namenom obhoda morebitne starostne omejitve glede nakupa izdelkov oziroma uporabe spletne trgovine ali z drugim namenom, ki je očitno zavajajoč;
  • kupec blago kupuje kot potrošnik, čeprav gre v resnici za pravno osebo oz. osebo, ki ne izpolnjuje definicije »potrošnika« oziroma za osebo, ki kupuje blago z namenom nadaljnje prodaje;
  • je bilo plačilo zavrnjeno oziroma ga ni mogoče izvesti, na kar družbo opozori zadevna ponudnica plačilnih storitev oziroma plačilne metode;
  • družba s strani pristojnega javnega organa ali ponudnice plačilnih storitev oziroma plačilne metode prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ali o kakršni koli drugi zlorabi oziroma obstoju kaznivega dejanja, ki narekuje razveljavitev pogodbe oziroma plačila;
  • je iz preteklih razmerij med družbo in kupcem mogoče sklepati, da bo kupec zlorabil pravico do vračila izdelkov, ki mu kot potrošniku pripada po Zakonu o varstvu potrošnikov;
  • je pri kupcu, ki ni potrošnik pač pa pravna oseba, zaznan začetek ali obstoj stečajnega postopka oziroma drugega likvidacijskega postopka, ki bi lahko otežil izvedbo plačila;

pri čemer se bodo v zvezi s tem smiselno uporabljala določila razdelka »Vračilo plačil kupcu v primeru odstopa od pogodbe« teh Splošnih pogojev poslovanja.

Tehnična sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je obiskovalcu preko grafičnega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda blago, storitve, digitalne vsebine, digitalne storitve oz. blago z digitalnimi elementi, ki ga je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda opis blaga, storitve, digitalne vsebine, digitalne storitve oz. blaga z digitalnimi elementi, njegovo ceno, ter skupno ceno celotne košarice;
  • sproti spreminja izbrano količino posameznega blaga, storitve, digitalne vsebine, digitalne storitve oz. blaga z digitalnimi elementi pri čemer se s tem samodejno izračuna nova cena v zvezi s spremenjeno količino oziroma nova cena za celotno naročilo (pri čemer lahko obiskovalec doseže enak rezultat, če v ustrezno vnosno polje na podstrani košarice vnese novo število izbrane količine);
  • odstranjuje blago, storitve, digitalne vsebine, digitalne storitve oz. blago z digitalnimi elementi, ki ga ne želi kupiti (pri čemer lahko obiskovalec doseže enak rezultat, če v ustrezno vnosno polje na podstrani košarice vnese zmanjšano število količine) in s tem zmanjša celotni znesek naročila.

Pred potrditvijo naročila je obiskovalcu preko grafičnega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrano količino izbranega blaga, storitve, digitalne vsebine, digitalne storitve oz. blaga z digitalnimi elementi;
  • spreminja že vnesene podatke (npr. glede dostave, obveščanja, ipd.);
  • spreminja izbrani način plačila ter;
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila;

pri čemer ima pri vsakem nakupnem koraku obiskovalec možnost, da se vrne korak nazaj (npr. klikne na gumb »Nazaj« v brskalniku, klikne na novo polje spustnega menija, klikne na poglavje zgornjega menija oziroma klikne na logotip družbe).

Cene izdelkov

Vse navedene cene izdelkov veljajo v trenutku nakupa in veljajo do sprejema novega cenika (t.j. množične vpeljave novih cen v ponudbo spletne trgovine) oziroma posamične posodobitve cen izdelkov v ponudbi spletne trgovine.

Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki v ponudbi spletne trgovine na zalogi oziroma v ponudbi in kot take veljajo do odprodaje zalog.

Cene v spletni trgovini so prodajne cene izdelkov, ki ne vsebujejo stroškov dostave, le ti se namreč prikažejo in upoštevajo, ko obiskovalec izbere metodo oz. kraj dostave ob zaključku nakupa, pri čemer se ob izbiri posamezne metode pripadajoča cena dostave prišteje k končni ceni nakupa, kot je to natančneje opredeljeno v razdelku »Dostava« teh Splošnih pogojev.

V primeru popustov in drugih promocij, ki vplivajo na končno ceno posamičnega izdelka, bodo te vselej objavljeni na način, ki bo uporabniku nudil razlikovanje med ceno pred in po znižanju, z izjemo morebitnih promocijskih kod oziroma kod za popuste, ki se vselej obračunajo pri njihovem vnosu na zadevnem koraku zaključka nakupa.

Cena za enoto pri posamičnem izdelku ni označena, v kolikor gre za ceno na enoto, ki je enaka objavljeni prodajni ceni izdelka oziroma kadar to tudi sicer ne bi pripomoglo k primerjavi cen, oziroma kadar se v isti embalaži prodajajo različni izdelki, kar vse izhaja iz same narave ali namena izdelkov.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih.

Cene izdelkov vsebujejo DDV.

Cene izdelkov niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

Načini plačila

Nakupe na spletni trgovini je mogoče opraviti na sledeče načine, ki so kupcu na voljo za izbiro na zaključnem koraku nakupa:

  • kartično plačilo preko storitve STRIPE;
  • plačilo po povzetju (gotovina, POS)

Morebitni dodatni stroški, ki so povezani z izbiro posamezne plačilne metode, so navedeni na zaključnem koraku nakupa.

Po prejemu plačila na podlagi izbrane plačilne metode, bo družba naročilo predala partnerjem za dostavo v najkrajšem možnem času, kot je to navedeno v razdelku »Dostava« teh Splošnih pogojev. 

V primeru opcije »plačilo po povzetju« (v kolikor je ta na voljo), bo družba kupca kontaktirala na vnesenem elektronskem naslovu (oz. izjemoma preko vnesene telefonske številke) in se z njim uskladila glede kraja in časa prevzema ter mu posredovala informacijo o tem, ali je kupnino mogoče poravnati v gotovino, s kartičnim plačilom oz. preko uporabe UPN obrazca.

Posredovanje računa

Družba potrošniku za prodano blago, opravljeno storitev ali dobavljeno digitalno vsebino izda račun v obliki fizične listine, ki je vstavljena v naročeni paket oz. v obliki .pdf dokumenta, pri čemer je tak račun poslan kupcu na njegov elektronski naslov. 

Družba račun izda brezplačno ne glede na obliko in način posredovanja računa.

Na računu je navedena razčlenjena cena po postavkah ter opredelitev vseh drugih stroškov, ki so povezani z nakupom.

Družba kupcu omogoča, da ta preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na dogovorjene lastnosti in količino kupljenega blaga, opravljene storitve ali dobavljene digitalne vsebine.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost oddanih podatkov pred oddajo naročila. 

Kupec se lahko na družbo obrne glede popravka že izdanega računa preko uradnega elektronskega naslova družbe, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev.

Družba si pridržuje pravico, da ne upošteva kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov, v kolikor napake na računu izvirajo iz ravnanj oz. pomanjkljivosti, ki so na strani kupca.

Dostava

Dostavo naročil izvaja družba sama z lastnimi dostavnimi vozili in interno organizirano ekipo dostavljavcev. Organizator kuhinje sproti usklajuje razpored dostav glede na prejeta naročila, njihovo lokacijo in časovno zahtevnost, ter ustrezno razporedi dostavna vozila in osebje.

Dostava je trenutno omogočena na določenih območjih v Sloveniji, ki so razdeljena na področja dostave. 

Dostavne cone in pogoji dostave

Dostava je organizirana po geografskih območjih, imenovanih dostavne cone, ki so jasno označene na zemljevidu. Vsaka cona ima določeno ceno dostave ter prag za brezplačno dostavo.

Primer – Cona 1:

  • Cena dostave: 0,50 €
  • Brezplačna dostava za naročila nad: 30,00 €

Uporabnik lahko že pred oddajo naročila preveri, v katero dostavno cono spada glede na vnesen naslov. Sistem glede na naslov samodejno določi ustrezno cono in prikaže pogoje dostave, ki zanj veljajo.

Vsaka cona (npr. Cona 2, Cona Dramlje, Cona Žalec ipd.) ima lahko različne pogoje – lastno ceno dostave in svoj prag za brezplačno dostavo. Ti podatki so javno dostopni v mobilni aplikaciji in spletni platformi Picerije Limbo, v razdelku Informacije o restavraciji Limbo.

Na ta način sistem omogoča pregledno, poenoteno in uporabniku prijazno politiko dostave, ki se prilagaja glede na lokacijo naročila.

Cene dostave in področja dostave so navedene znotraj označenih področij, kot so te predeljene pod zavihkom “Cene dostave” na uradnega spletnega mesta za naročanje v času oddaje naročila.

Cene so prav tako razvidne na zaključku oddaje naročila in prištete končnemu znesku naročila.

Ob oddaji naročila osebje Picerije Limbo glede na uro, trenutno zasedenost kuhinje, prometne razmere in število aktivnih naročil določi predviden čas priprave in dostave. Ta čas se določi v eni od možnih časovnih enot (npr. 30, 45, 60, 90 ali 120 minut), odvisno od razmer v trenutku naročila.

Predvideni čas priprave in dostave je uporabniku prikazan takoj ob potrditvi naročila ter se nato v aplikaciji samodejno odšteva, kar omogoča sprotno spremljanje napredka dostave.

Gre za informativni čas dostave, ki se lahko v izjemnih primerih (npr. ob praznikih, ob izrednih razmerah, prometnih zaporah ali drugih nepredvidenih okoliščinah) tudi spremeni. V takšnem primeru bo uporabnik pravočasno obveščen, po potrebi tudi preko klepetalnika znotraj aplikacije ali preko Facebook Messengerja na uradni FB strani Pizzerije Limbo.

Osebni prevzem

Družba osebni prevzem omogoča zgolj znotraj lastnih prostorov in v rednem delovnem času, torej času, ki je naveden na dnu uradnega spletnega mesta za naročanje.

Popusti, promocijske kode, kode za popust in boni
  • Promocijske kode, kode za popust in bone (darilne kartice) je mogoče koristiti tako, da kupec kodo vpiše v ustrezno polje pri zadevnem koraku nakupa, kot je to podrobneje opisano v razdelku »Potek nakupa na spletni trgovini (tehnični postopki za sklenitev pogodbe)«.
  • Popusti in druge ugodnosti, ki vplivajo na ceno izdelkov, kakor tudi popusti na izdelke, ki so posebej označeni, kot je to navedeno v razdelku »Posebne oznake izdelkov«, se med seboj ne seštevajo. 
  • Promocijske kode, kode za popust in boni se seštevajo s popustom posameznega izdelka, vendar je na vsak izdelek mogoče aplicirati le eno tako kodo ozirom bon.
  • Promocijskih kod, kod za popuste in bonov ni mogoče menjati za gotovino ali drugo obliko ugodnosti.
Posebne oznake izdelkov:
  • Nizka količina: z oznako »Zadnji kosi« so lahko označeni izdelki, katerih zaloga je nizka (količina izdelkov je razvidna ob opisu izdelka).
  • Najbolj prodajano: z oznako »Najbolj prodajano« so lahko označeni izdelki, ki se še posebej hitro prodajajo znotraj kategorije izdelkov.
  • Novi izdelki: z oznako »Novo« oziroma »Novo za XYZ« je lahko označen izdelek, ki pred umestitvijo med ponujene izdelke spletne trgovine, še ni bil na voljo za nakup. Tako oznako bo izdelek imel minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
  • Izdelki z večjo količino zanimanja: z oznako »Vroče« je lahko označen izdelek, v zvezi s katerim beležimo količino nakupov, ki je večja od običajne količine nakupov tovrstnih izdelkov v naši spletni trgovini.
  • Brezplačna dostava: »Brezplačna dostava« je lahko označen izdelek, v zvezi s katerim nudimo brezplačno dostavo.
  • Znižanja: z oznako »Razprodaja« oziroma »Popust« oziroma »Akcija!« oziroma »-XYZ %«, oziroma »SALE« oziroma s prečrtano ceno je lahko označen izdelek, ki ima ceno znižano v znatni meri glede na ceno, ki jo je izdelek imel pred prejemom te oznake. Odstotek oziroma višina znižanja je navedena ob izdelku (t.j. navedeni odstotek oziroma prečrtana akcijska cena ob siceršnji redni ceni). Izdelki so znižani naključno število dni, saj družba cene redno posodablja glede na aktualno stanje zalog in zabeleženo količino povpraševanja. Ob znižanju je vselej navedena tudi najnižja cena izdelka v zadnjih 30 dneh pred znižanjem. V posameznih primerih se lahko zgodi, da zaradi odprodaje izdelkov po akcijskih cenah le-ti niso več na zalogi in tako na voljo za naročilo, pri čemer bomo v najkrajšem času takim izdelkom umaknili oznako »Popust« oziroma »Akcija« ter pripisali oznako »Ni na zalogi«.
  • Razprodani izdelki: z oznako »Ni na zalogi« oziroma »Ni dobavljivo« je lahko označen izdelek, ki ga v spletni trgovini trenutno nimamo na zalogi in ga ne bomo mogli pridobiti od dobavitelja v času, ki je sicer predviden za dostavo zadevnega izdelka.
Odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga

Kupec, ki ustreza definiciji potrošnika, ima v zvezi z nakupi na spletni trgovini pravico, da v 14 dneh obvesti družbo, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec lahko od pogodbe odstopi tudi tako, da družbi posreduje svojo nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti družbe in kupca glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe kupec.

Kdaj odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga ni mogoč?

Kljub navedenemu pa v skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov pri določenih oblikah blaga odstop od pogodbe vseeno ni mogoč (npr. pri nakupu blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,  nakupu blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe, glede dobave zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat, o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat, ipd.).

Odstop posledično ni mogoč glede blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe oz. blaga, kjer odstop ni mogoč zaradi higienskih razlogov – za kar gre v primeru naročila hrane.

Kdaj je odstop od pogodbe vseeno mogoč in kako ga izvesti?

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko v vseh ostalih primerih vsak kupec (pri čemer navedeno velja izključno za fizične osebe, ki izpolnjujejo kriterij potrošnika) brez potrebe po navajanju razloga odstopi od pogodbe (t.j nakupa) v 14 dneh, tako da v tem obdobju družbi sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa).

Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če je bila ta družbi posredovana v roku, določenem za odstop od pogodbe (torej znotraj 14 dni od prevzema blaga/oddaje naročila za izvedbo storitve).

Kupec nosi dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe brez razloga v 14 dneh.

Ob prejemu obvestila o odstopu od pogodbe bo družba na trajnem nosilcu o tem nemudoma obvestila kupca.

Kdaj začne teči rok za odstop od pogodbe brez razloga?

Zgoraj navedeni rok za odstop od pogodbe brez razloga v 14 dneh začne teči z dnem, ko:

  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je imenoval kupec, pridobi dejansko posest nad blagom;
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je imenoval kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih kupec naroči v enem naročilu;
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je imenoval kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  • kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je imenoval kupec, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Zgoraj navedeno uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov.

Pri pogodbi o opravljanju storitve ali dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, začne odstopni rok 14 dni teči z dnem sklenitve pogodbe (t.j. z dnem nakupa).

Obveščanje družbe o odstopu preko elektronskega sporočila

Kupec lahko od pogodbe odstopi tako, da na elektronski naslov, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev, posreduje svojo nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Prav tako je priporočljivo, da kupec v obvestilu navede:

  • za katero blago oz. storitev gre oz. se v njem sklicuje na številko naročila oz. potrditve naročila, ki jo je v povezavi z izvedenim nakupom prejel na svojem elektronskem naslovu;
  • kdaj je kupec blago prejel.

Obveščanje družbe o odstopu s pomočjo obrazca

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži družbi tudi na obrazcu, ki mu je na voljo tukaj.

Obrazec lahko kupec predloži družbi tako, da ga pošlje na fizičen naslov, ki je naveden v obrazcu oziroma tako, da skenirano verzijo obrazca posreduje družbi na elektronski naslov, ki je prav tako naveden v obrazcu.

Kot obrazec za odstop od pogodbe lahko kupec uporabi tudi naslednji vzorec, in sicer tako, da ga prepiše oziroma prekopira na list papirja in ga pošlje na naslov družbe (oziroma tako, da ga prekopira v elektronsko sporočilo in ga pošlje na elektronski naslov, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev), ter pred tem izpolni polja, ki so označena z *:

Picerija Limbo, gostinstvo, d.o.o.

Trnovlje pri Celju, Cesta na Ljubečno 48

3000 Celje

Obveščam vas, da odstopam od pogodbe za prodajo naslednjega blaga: * (navedete blago, ki ste ga kupili).

Blago je bilo naročeno dne: * in prejeto dne: *

Ime kupca: *

Naslov kupca: *

Podpis kupca: * (samo če se obrazec pošlje na papirju)

Datum: *

Dovoljeno preizkušanje in uporaba blaga (z izjemo hrane) pred odstopom od pogodbe

Kupec mora blago vrniti družbi v nepoškodovanem stanju in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. 

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja blaga (npr. da pri preizkušanju ohrani vso originalno dokumentacijo in navodila ter vso  embalažo, ki ščiti oz. spremlja blago in jo lahko povprečno skrben potrošnik odpre oz. razstavi na način, da se embalaža ne poškoduje, blago pa vseeno preizkusi, da med preizkušanjem ne nastajajo poškodbe, da preizkušeno blago ne postane poškodovano, umazano, ali kako drugače neuporabno, ipd.). 

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odgovornost lahko doseže vrednost polne redne maloprodajne cene blaga oz. storitve na dan nakupa blaga oz. naročila storitve.

Družba lahko v zvezi z zmanjšano vrednostjo blaga zoper kupca naperi zahtevke, ki ji gredo po predpisih civilnega prava.

Vračilo blaga (z izjemo hrane) v primeru odstopa od pogodbe

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti ali izročiti družbi ali osebi, ki jo družba pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu glede odstopa od pogodbe, razen če družba kupcu sporoči, da bo sama prevzela blago.

Če bo družba pooblastila osebo za prevzem blaga oz. se bo odločila, da bo blago sama prevzela, bo v tem primeru po elektronski pošti kupcu sporočila podatke pooblaščene osebe oziroma se s kupcem uskladila glede datuma ter kraja prevzema, ko bo od kupca prejela obvestilo o odstopu. V kolikor kupec takšnega sporočila od družbe ne bo prejel, se bo štelo, da mora kupec sam poskrbeti za vračilo blaga družbi (npr. s pomočjo pošte).

Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga je družbi poslal pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Družba ne sprejema pošiljk, ki so odposlane na njen naslov z odkupnino.

Vračilo plačil kupcu in stroški v primeru odstopa od pogodbe

V primeru odstopa od pogodbe bo družba nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnila vsa prejeta plačila v zvezi z nakupom, v kolikor se bo strinjala s tem, da so izpolnjeni pogoji za odstop od pogodbe.

V primerih, ko se družba ne bo strinjala s tem, da je kupčev odstop od pogodbe upravičen, bo o tem obvestila kupca, kupec pa bo imel pravico, da sproži postopek s pritožbo, kot je to navedeno v razdelku »Uveljavljane pritožb« teh Splošnih pogojev. 

Družba bo vrnila prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (običajno s plačilom na transakcijski račun kupca), razen če se je kupec izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Družba si pridržuje pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ji kupec ne predloži dokazila (npr. scan potrdila o oddaji poštne pošiljke), da je blago poslal nazaj, razen v primerih, kadar se bo družba s kupcem morda dogovorila, da bo sama prevzela blago.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga družba prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti. Kupec je dolžan družbo o tej okoliščini obvestiti znotraj roka za odstop od pogodbe.

Če kupec odstopi od pogodbe po tem, ko je družba na podlagi njegove izrecne zahteve in privolitve pričela z izvajanjem storitve v odstopnem obdobju, pri čemer se je potrošnik zavedal, da bo s tem izgubil pravico do odstopa od pogodbe, plača družbi znesek v sorazmerju z opravljeno storitvijo do dneva obvestitve družbe o odstopu od pogodbe. Sorazmerni del se izračuna glede na skupno vrednost pogodbe. Če je cena v pogodbi glede na tržno ceno previsoka, se sorazmerni del izračuna glede na tržno vrednost.

Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga ali digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov.

Kupec ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke (npr. hitre dostave), kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja družba.

Vračilo plačil v primerih, kadar je kupec vnovčil kodo za popust, bon ali podobno ugodnost in nato odstopil od pogodbe

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, promocijska koda, ali druga tovrstna cenovna ugodnost, se vračilo že plačanih sredstev presoja na način, da se bon, kodo za popust, promocijsko kodo ali drugo tovrstno cenovno ugodnost (npr. časovno omejen popust, ki ga potrošnik pridobi, kadar izpolni vnaprej znane pogoje) presoja kot popust na končno ceno blaga, kupcu pa se posledično vrne le dejansko vplačan znesek nakupa.

Družba v nobenem primeru izvedbe vračila v povezavi z blagom oz. storitvijo oz. digitalnim blagom oziroma digitalno storitvijo, kjer se je koristil darilni bon, popust, promocijska koda, ali druga tovrstna cenovna ugodnost, ne bo kupcu vrnila denarnega zneska ki presega tisto, kar je kupec dejansko plačal družbi.

Kode za popust, promocijske kode, ali druge tovrstne cenovne ugodnosti se v primeru odstopa od pogodbe kupcu ne izdajo ponovno.

Morebitni darilni boni se pri odstopu od pogodbe upoštevajo kot plačilna sredstva in se ob vračilu upoštevajo na način, da se kupcu ponovno izda darilni bon v vrednosti, ki je bila porabljena v povezavi z odstopljenim nakupom.

Kakšni jamčevalni zahtevki iz naslova neskladnosti so na voljo kupcu v primeru neskladnega blaga?

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil družbo, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega razdelka, upravičen da:

  • najprej: zahteva od družbe brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  • nato: zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler družba ne izpolni svoje obveznosti iz tega razdelka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero družbo obvesti o svoji odločitvi, kot je natančneje opisano v zgornjem razdelku, ki se nanaša na obvestilo kupca družbi.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od družbe zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka v zvezi z neskladnim blagom.

Potrošnik lahko od družbe zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko družbo obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje bo družba obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka (običajno prek elektronske pošte, poslane na naslov s katerega je potrošnik obveščal družbo o neskladnosti).

Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če družba nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Kdaj potrošnik ne more izbrati popravila oz. menjave neskladnega blaga?

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za družbo v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin (t.j. zlasti vrednosti, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek).

Družba lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi ji povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo družbi, kot je natančneje opisano v zgornjem razdeku, ki se nanša na obvestilo kupca družbi. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, družba zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe v primeru neskladnega blaga

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • kadar družba ni popravila ali zamenjala blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končala popravila ali izvedla zamenjave blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov oziroma je zavrnila potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je družba poskušala vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • je družba izjavila ali pa je iz okoliščin očitno, da družba ne bo vzpostavila skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero družbo obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe, kot je natančneje navedeno v zgornjem odstavku, ki se nanaša na obvestilo kupca družbi.

Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe zaradi neskladnosti, potrošnik družbi na stroške družbe vrne blago.

Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. 

Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi družba.

Rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, družba potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v 8 dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena Zakona o varstvu potrošnikov zahteva sorazmerno znižanje kupnine, družba vrne del kupnine v 8 dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov v primeru neskladnih storitev

Določbe tega razdelka se za storitve iz spletne ponudbe uporabljajo, če ni z Zakonom o varstvu potrošnikov (oz. drugim zakonom ali drugim dogovorom med družbo in potrošnikom) določeno drugače.

V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko potrošnik, ki je o tem obvestil družbo:

  • zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;
  • zahteva ponovno izvedbo storitve;
  • zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali
  • odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Roki, ki so določeni za odgovornost družbe za neskladnost blaga, se smiselno uporabljajo tudi glede izvajanja storitve, če s posebnim zakonom ali dogovorom med družbo in potrošnikom ni določen daljši rok.

Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, družba čimprej, vendar najpozneje v 8 dneh ugodi potrošnikovi zahtevi iz obvestila o neskladnosti storitve.

Družba pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

Roki in načini povračila

V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s 120. ali 122. členom Zakona o varstvu potrošnikov družba vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bila družba obveščena o odločitvi potrošnika, da uveljavlja zahtevek do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Družba vrne prejeta plačila z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil potrošnik za plačilo digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Družba potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.

Uveljavljanje pritožb

Družba ima vzpostavljen sistem za obravnavanje pritožb v zvezi z blagom oz. storitvami in digitalnimi vsebinami oz. storitvami iz ponudbe spletne trgovine, kakor tudi v zvezi z nakupom na spletni trgovini. Glede morebitne pritožbe se lahko obiskovalec oziroma kupec obrne na družbo prek elektronskega naslova, ki je naveden na začetku teh Splošnih pogojev.

Družba bo v razumnem roku pritožniku preko elektronske pošte sporočila, da je njegovo pritožbo prejela in v 15 delovnih dneh na enak način posredovala svojo odločitev o zadevni pritožbi. S tem bo postopek s pritožbo pri družbi zaključen.

Družba si bo prizadevala po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med družbo in uporabnikom oziroma kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v kraju kjer ima družba svoj sedež (oz. v najbližjem kraju, kjer obstaja pristojno sodišče). 

Za te Splošne pogoje in za vse spore med družbo in obiskovalcem oziroma kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo veljavna določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno s predpisi družba ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov glede izdelkov, ki jih je kupil na spletni trgovini.

Družba nudi spletno trgovino na območju Republike Slovenije, torej znotraj Evropskega gospodarskega prostora, ter posledično na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi:

Dovoljena uporaba spletne trgovine

Spletne trgovine ni dovoljeno uporabljati drugače, kot za naslednje zasebne in nekomercialne namene: (i) ogledovanje spletne trgovine in izdelkov ter vsebin na njej; (ii) interakcija z gumbi, kontaktnimi obrazci in drugimi vidiki spletne trgovine za izvedbo nakupa, (iii) deljenje in objava povezave do spletne trgovine, (iv) koriščenje morebitnih namenskih delov spletne trgovine, v kolikor obiskovalec izpolnjuje zato predpisane pogoje (npr. registracija uporabniškega računa), (v) vse druge namene, ki so logično povezani z dejavnostjo spletne trgovine oz. družbe in predstavljajo ustaljeno, varno ter pričakovano rabo.   

Družba si pridržuje pravico, da obiskovalcu, preteklemu kupcu oz. registriranemu onemogoči dostop do spletne trgovine, v kolikor za to obstajajo resni in tehtni razlogi, povezani s sumom zlorabe, goljufije oz. izvršitve kaznivega dejanja ali pretnjo resne škode za družbo oz. njene partnerje, ter da zoper take osebe sproži postopke, ki ji gredo po civilnem pravu.

Uporaba avtomatiziranih sistemov ali programske opreme za črpanje podatkov s spletne trgovine v komercialne namene (»screen scraping«) je strogo prepovedana.

Predhodne informacije in informacije, ki jih družba nudi kot ponudnica storitve informacijske družbe

Družba zagotavlja lahek, neposreden in enostaven dostop do svojih podatkov (t.j. podatkov o svojem podjetju in sedežu, o veljavnem elektronskem naslovu za hitro in učinkovito komuniciranje, ter svojo matično oziroma davčno številko, podatek o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa in dejstvo, da je oziroma ni zavezana k plačilu davka na dodano vrednost) na dnu (tj. v nogi) spletne trgovine oziroma na začetku teh Splošnih pogojev. Družba naziva pristojnega državnega organa, zbornice ali druge nadzorne organizacije, naziva poklicne zbornice oziroma združenja, poklicnega naziva in države, v kateri je bil ta podeljen, ter napotil na veljavna poklicna pravila te države in načinov dostopa do njih, ni objavila, saj na dan začetka veljavnosti oz. zadnje spremembe teh Splošnih pogojev za svojo dejavnost ne potrebuje posebnih dovoljenje oziroma ne opravlja poklica oziroma dejavnosti, za katera so predpisani posebni pogoji ali obvezno združevanje v zbornice ali podobna združenja.

Vklopi razum zahtevaj račun

Družba mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.